Har jag världens bästa svärföräldrar eller?! Eh AA det har jag! Berättade om vårt internet problem vi haft länge nu och att jag ringt till Telia varje dag denna veckan men ingenting som funka. Så idag pratade jag i alla fall med dem och förlängde vårt abonnemang så vi skulle få ett nytt modem eftersom att det var det som krånglade denna gången. Då kommer mina älskade svärföräldrar och säger att det har ett nytt modem som de inte har använt så vi fick den! Vi har internet igen!! och jag kan ladda upp bilder perfect.. WIIHOO!! Jag var där idag tillsammans med Jonas systrars familjer och firade Marie (min svärmor) som fyller år idag. Mycket trevligt, Therese (min svägerska) ville så jätte gärna känna sparkar från Ynke-pytt men då vi inte har någon super aktiv bebis därinne så vägrade h*n att sparka när hon kände. Fick också hämtat mina glasögon idag också som Ella bet sönder den 24 oktober. Sket gött att ha de "riktiga" glasögonen på sig igen inte de andra som är "reserv" gillar dem inte alls.


Min lilla mage för en vecka sedan v. 29+4 (v.30)

Hm var nog det jag kunde uppdatera för närvarande i alla fall, eller nee min moster var ju här i går från Strömstad. Var jätte trevligt, vi satt och spelade spel hela eftermiddagen och åt köttbullar med makaroner. Efter hon åkt hem så blev det Tvn där jag slumrade till ett tag men vaknade lagom till Grey´s Antatomy.

Ha en trevlig kväll*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: ina

tack, läget? =)

2009-11-20 @ 04:27:29
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: emma

vad snälla svärföräldrar:) Vilken tur att dem hade ett nytt och attt ni har ett fungerande nätvärk igen:)



Så nu kan du ladda upp massvis med bilder:)

Vad skönt att få nya glasögon, får hopppas att Ella inte biter sönder dessa med för dig då:P..



Hur är det annars med dig jonas o ynke-pytt:)?

kramis



2009-11-20 @ 07:20:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon söta..Hoppas att du har vaknat till en skön fredag.Söt mage du har :) Inte lång tid kvar för din del heller..ska bli så mysigt med bebis att mysa med..

Jag tar 50 gram philiadelifia & sen en halv tesked vaniljsocker sen 2 till 3 dl florsocker & rör om till en smet..så lätt & så gott..Ha en skön fredag.kram kram

2009-11-20 @ 08:27:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!! Vi är beräknade till 13/12, så det närmar sig med stormsteg. När ska ni ha???



Ja, man vet inte vad det är för folk som sitter bakom datorn, så man vill skydda sin familj så mycket som möjligt.



Kram kram

2009-11-20 @ 10:28:45
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, eller hur! Träffade den mamman idag men hon bad inte om ursäkt eller nånting.....

Jag blev oxå fly förbannad men som pedagog så får man ju inte visa det, då måste man hela tiden vara så himla tillmötesgående och vara vänlig (suck). Okej, ska kolla in den sidan sen, tack. :)

Hehe, ja hade jag kunnat skicka över några lussekatter så hade jag gjort det ;) Dom är ju så gudomligt goda!

Nja, den är väldigt aktiv på morgon och kväll, men på dagen så brukar den nog sova för då är det oftast still. =) Den rör sig jättemycket när den är igång, men det brukar bara kännas på insidan. Har inte känt sparkar på utsidan så många gånger än. Hur är eran bebis dygnsrytm? Läste att den inte var så aktiv men, ah. =)

Skönt med ett fungerande internet!

2009-11-20 @ 18:42:44
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0