Den hostan jag har haft i en månad nu tillsammans med halsont (i snart tre veckor) inte är någon förkyldning som jag trott hela tiden.. Var hos doktorn förra fredagen och han hittade inget i halsen mer än att den var röd och lite svullen men fick i alla fall hostmedicin. Löste aldrig ut den fast jag kanske skulle ha gjort det. Hur som helst så har jag nu efter ett par dagar kommit på att detta har ju inte alls med någon förkyldning att göra utan allt har uppkommit från min halsbränna. Den bränner så grymt mycket att jag får tårar i ögonen och nästan spyr, därefter kommer hostan, vet inte varför men det irriterar väl slemmhinnorna i halsen. Då börjar ju såklart hostan och har jag då inte med mig min älskade filmjölk som lindrar så håller detta på om och om igen så jag hostar ju så mycket att jag får ont i halsen.. därav att det alltid gör ondast på kvällen, så här sitter jag nu och käkar dumlekola fast jag egentligen inte borde eftersom detta kommer att ge mig en brutal halsbränna.

Arrivedachi*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

Halsbränna är hemskt... Köp tabletter mot halsbränna!!!

2009-11-17 @ 17:01:13
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0