Har nu tryckt i mig tre, fyra stycken knäckebröd med mosad potatis på och det kan jag lova är riktigt gott! Blev lite trött nu men ska strax ut med Ella så blir väl förhoppningsvis lite piggare då.
Sedan ska jag ner till källaren för att hitta adventssakerna som snart skall upp i våra fönster och plocka ned en massa lådor och skit som finns här uppe i lägenheten. Fy vad jag vill ha ett hus alltså!! Sen är det bara att städa städa städa som gäller här för imorn jobbar jag och är ledig på fredag men så jobbar jag hela helgen, vill verkligen inte! jag orkar inte längre och papprena är ju inte i fyllda så jag kan skicka in dem ännu heller.. är rätt säker på att jag inte kommer att få någon havandeskapspenning ändå så, men kan ju alltid söka om det eller hur.

Nu börjar mitt flurr gnälla så är väl dags att gå ut med henne nu.

Kommer kanske tillbaka sen*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0