Sen jag steg upp imorses så tycker jag att jag vart lite effektiv. Jag har ringt de samtal som jag skulle, har varit nere vid affären och köpt lite mat. När jag kom hem åt jag frukost och satte igång ugnen för att värma upp baguetten/baguetterna som jag köpt till Jonas men lyckas glömma bort dem när de väl ligger därinne i ugnen så de blev väldigt bruna och lite hårda, så klantig är jag. Senare under dagen så bör jag damma av Tv-bänken för den ser inte riktigt klok ut och så får jag nog ta och torka golvet igen eftersom Ella fortfarande löper (det har väl visserligen gått en vecka sedan hon började.. eller?) Har också skrivit upp det som behövs inhandlas nu efter lönen kommer också.

Idag är det också exakt två månader kvar tills våran lilla älskling kommer.. om man ska gå efter beräknat datum då.

So long*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0