Ja Ella har fått ett nytt smeknamn "lilla flurr", kom på det genom att jag snurrade en McFurry på jobbet eller flurra som det heter där och när jag kom hem så lekte Jonas lite med henne och för första gången började hon jaga sin svans, därefter fick hon sitt smeknamn "lilla flurr". Jaja jag fick en rejäl sovmorgon idag i alla fall ända till klockan var kvart i elva sen ville hon ha mat. Så jag gav henne mat och nu har hon lagt sig intill Jonas igen, men hon kommer väl ut hit snart och vill gå ut.. jag ska bara äta upp min frukost först. Sedan när vi kommer in igen ska jag baka bröd, kanske blir scones också för det är så himla gott!

Inne från rummet hör jag Ella just nu och hon sover INTE hon leker för fullt med Jonas som precis har vaknat, mina älsklingar.

Ha en riktigt trevlig fredag*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

hehe jadu, de som man ska ha med typ.. overall,mössa,ett par strumpor, "första kläderna" och sen har ja en vit body och ett brunt set för hemfärd, napp typ de..



har ej börjat med min och tobbes ännu:P

2009-11-13 @ 17:27:53
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Carina & Zita Fladderöra



Vad mysigt ni har det på mornarna :) Det är oftast bara jag hemma med lillznoppan, men det är mysigt det oxå förståss...



Ha en bra helg!

2009-11-14 @ 00:02:43
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du mår bra älskade vän:)<3 Satt och läste tidigare blogg inlägg och kom att tänka på en sak Packa inte ner ngn Napp du ska inte ge bebis napp förens lill* har tagit bröstet Annars kan bebis suga fel och då blir det knasigt och gör JÄVLIGT ont.

Puss på dig

Mia<3

2009-11-14 @ 22:10:45
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Zandra

Hej!(: Kul att du också hade en blogg här, den kommer jag absolut att börja följa!(; Hur hittade du min?(: Hur som helst har jag nu uppdaterat, efter att ha varit "bortrest" sen sist jag skrev, därav ingen uppdatering sen i torsdags;p Du får gärna följa med mig i min vardag framöver(; Hoppas vi kan ses snart oxå!!!(: Miss you! Puss

2009-11-16 @ 01:31:13
URL: http://rosorochrosetterirosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0