Trodde inte de lagt upp bilderna ännu från igår, men när jag kikade in på alehundsport så fick jag se att de faktiskt hade lagt upp bilderna från avslutningen av agilityn vi hade igår. Blev dunder glad.. även fast jag ser ut som en mupp..


Tommy, Rebecca & Ella


Rebecca & Ella


Rebecca, Jag & Ella

Försöker få Ella att springa i genom tunneln (eller om hon redan hade gjort det, minns inte ^^)

Ella dutti vovve som springer i genom tunneln

Ella får räkost för att hon var/är en så dutti vovve

Kan tillägga att hon är så grymt duktig, det är bara mamma matte som inte är så duktig :P

c ya soon

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & soffipropp!

Hihihihi,



räkost när man varit duktig...det har jag aldrig testat ler

ser ut som ni har kul, nåja.. du iallafall..ella är som dom flesta dobbisar... lite smått ointresserad gör bara vad som krävs för i andra änden väntar ju tuben fnissar



Ha det gott! kram.

2009-05-08 @ 08:53:24
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0