Så var vi hemkomna från vårat biobesök. Vi såg filmen "Marley och jag" så bra med så otroligt sorglig (jag grät flera gånger) så ja du Carina, du har minsann rätt där att man fäller en och annan tår. Hela tiden tänkte jag på våran vackra flicka Ella och att deras "familj", den är precis som våran nu fast att vi har två katter och bor i lägenhet och att vi inte har några barn än, men det är sak samma. Slutet var bedrövligt.. jag ska ju självklart inte säga hur den slutade, men när alla sa att man grät till filmen då blev den på något sätt förutsägbar. Mycket vacker film.. En film man bara ser en gång sen räcker det för den var så pass stark (hoppas ni förstår hur jag menar) både jag och Jonas grät och på väg ut från salongen så torkade flera stycken deras ansikten och fortsatte sedan inne på damtoan att torka sina kinder. Jag hade fortfarande gråten i halsen när jag kom ut från damtoan så jag kunde knappt prata, jag darrade fram ett par ord på väg till bilen och Jonas sa att även han fortfarande hade gråten i halsen. Och sen bar det av hemmåt.

När vi väl kom hem hade vårt lilla skräll öppnat Jonas arbetsväska och bitit sönder samt gjort massa repor i nästan alla de filmer som hans jobbarkompis skulle ha nu i veckan, men se den gick minsann inte.
Vi gick i alla fall ut och lekte med henne i femton till tjugo minuter tills vi bestämde oss att gå in så här sitter jag nu och ska alldeles strax gå och borsta mina tänder för att krypa till kojs med min underbara hund!



God Natt *

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

oh, den filmen vill jag verkligen se, men om man fäller en o annan tår så kommer jag störtböla, jag börjar ju böla i astrid lindgren filmerna, haha.. fattar inte vad känslig man är när man är gravid! Jag hoppas med att allt är okey med min bebis, igår när jag var på gyn akuten så blev jag aldrig undersökt , utan barnmorskan kallade bara in mig på rummet och pratade, men hon trodde inte på mina ord, men jag skulle komma idag, hoppas jag får göra ultraljud idag, vill verkligen göra det=(..

Ska du hitta på idag?

2009-05-11 @ 09:11:35
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0