Har varit trött absolut hela dagen, somnade till och med på bussen när jag åkte till jobbet och missade nästan att jag skulle gå av. Som tur är, är jag ledig imorgon så kan sova så lääänge jag vill. Men nu så ska jag minsann sussa kudde!!

God Natt*



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

hehe vad glad jag blitr när jag hör att den lille är kvar i din mage:) Du skriver inte så mycket om din graviditet tycker jag?



Jo med mig går de så där! Först fick jag höra hjärtljud och allt lät bra, sen fick ajg veta att jag har sånt blodvärde så min kropp kan bli imun mot barnet, så jag måste ta extra mycket blodprover så man ser att de inte utvecklas nått sånt, sen efter de fick ja liten blödning (super orolig) sen drygt 1 vecka efter fick ja 1 blödning till fast den va mest slämig eller va ja ska säga, så jag hoppas allt är bra med den lille. Jag ska på ultraljud imorgon och jag längtar som en TOK!!



Fast inte nog med detta har jag fått problem med allergi, "krupp hosta" ,nästäppa,klåda ögon, tugnt och andas, och inatt var de som värst, så ja har varit uppe sen 4:30 så ja ska ringa läkaren idag och säga att ja måste få nån mer medecin för jag blir aldrig utvilad och alltid flåsig pga allergin!



Så ja hoppas de blir bättre med allergin för då kommer jag må mycket bättre..



Vilken vecka är du i nu?



Jag har en fårga förrästen! Om din partner inte velat ta reda på könet när ni ska på ultraljud, men du vill, hur hade du gjrot då?! Hade du väntat eller hade du frågat ändå och så hade han fått gått ut ur rummet medans du frågade?!

Måste veta!!



kram!

2009-07-08 @ 06:17:24
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

visst är hon:)

2009-07-08 @ 19:02:38
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

Tobbe vill de ska vara en överraskning och jag vill veta emellanåt, för ja vbill så gärna se om jag har rätt när de gäller min gissning på könet, Sen blir de 70 % lättare och göra barnkammaren och köpa kläder och dyligt om jag vet könet.

Jag vet inte om jag ska ta reda på könet imrogon eller om jag väntar, de får vi vänta och se till imorgon hur jag gör, de vet jag nog först när jag ligger där. Först så vill jag veta så allt är bra med barnet och att mina blödningar inte varit farliga och sen så min kropp inte blivit anti mot mitt barn, de är också viktigt. Så när allt de andra ser bra ut, först då kommer jag kunna veta om ja vill veta eller vänta tills förlossningen.



Har du lngt kvar till v.13,?

Har för mig att du inte var många veckor efter mig..



Jo de ska bli spännande och se filmen imorrn:)

2009-07-08 @ 19:07:51
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0