Det blev visst inget med att skriva mer i förrgår, jag glömde totalt bort det och så var jag ju så grymt trött också.
Igår hjälpte jag min svägerska att handla mat och efter så bjöd hon på lunch, mycket gott. Sedan kom Sannah hit en sväng och vi var ute på en liten promenad med vovvsingarna.

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har vart i Falköping hos MIN MAMMA!! Jätte mysigt faktiskt även om jag inte var där så jätte länge. När jag kom dit så mötte min syster mig i trappan och mamma mötte oss vid vägen, efter det tog mamma ut pengar så vi kunde gå och äta pizza på Gondolino. De gör de mest godaste pizzorna i världen! och salladen också för den delen finns inget goáre. Jag åt två bitar sen var jag mätt så det blev att ta med sig mat hem istället. Julia och jag gick hem till dem medans mamma gick och handlade. Jag passade också på att cykla bort och hälsa på Mia med familj, alladels för längesedan vi träffades så jag vart där i ca. en timme. Anledningen till att jag åkte till Falköping från första början var att jag och Julia skulle till Skövde och kolla på bio "Harry Potter- halvblodsprinsen" men kände att jag orkade inte det så vi var hemma istället.

Fick med mig Ellas nya halsband med mig hem också och det sitter så snyggt på henne så.. Nej nu ska jag ringa och höra vart min älskade sambo är för nu saknar jag honom riktigt mycket!

God natt*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: emma

hehe! Vad roligt:) Hur ser den ut?

kramar

2009-07-26 @ 12:15:13
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0