I söndags var vi;  jag, jonas och två arbetskamrater till mig på bio. Vi såg "Ice Age 3" jätte bra.
Filmen började kl. 18.10 och biljetterna skulle hämtas ut senast 17.25 så vi möttes alla fyra inne på Bergakungen klockan fem. Innan vi ens kom dit så började bilen att surra, spotta och ryka! Jonas ringde sin pappa och pratade lite med honom medans motorn bara steg i värme. Som "tur" var så var vi inte så långt därifrån så vi kunde ställa bilen ca. fem minuter efter allt hände och betalade då parkeringsbiljett och gick bort mot bion.
Vi betalade och köpte Hollywood menyn = Stor popcorn och två läsk till, jag tog äppeljuice och Jonas tog som vanligt coca cola. Sedan fick vi sitta i ungefär en halvtimme och vänta på insläppet till våran film. Hela salongen var fullsatt kan jag lova! De hade AC på så det var svinkallt och jag ångrade så att jag inte tog med mig filt som jag hade tänkt mig från början.
Efter filmen gick vi allihop på toa och jag fyllde på två stycken flaskor med vatten till bilen.
När vi sedan sa hej då till varandra så gick vi till bilen och skulle starta den så total vägrade den. Jonas ringde hans föräldrar så de fick komma in till Göteborg och hämta oss och bärga oss hem.



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

Den långhåriga var tyvär redan vald och den mörkgråa med, så dom 2 kunde vi inte välja.. DE va bara den ljusgråa och den orange som mfann och välja mellan. Egentligen ville jag ha den orange med, men vi har redan 2 stora katter och vi kan inte ha för många , nu när lillen snart kommer ju!!



Var du inte gravid? Hur är det med magen?

Kram

2009-07-07 @ 13:27:22
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Carina & Zita Fladderöra

Hej.



När vi var och röntgade lillznoppan så vägde hon hela 37 kg! Men nu har vi fått ner henne till 36 tror jag, gubben vägde henne förra veckan så han har bättre koll på det än jag. Hon var/är ju skengravid så vi har gett henne typ bara hälften av matrasonen än vad hon är van vid och jag tycker nog att hon börjar bli riktigt fin i kroppen :)

Hon är en STOOOR tik vill jag lova!



Ha det bäst och hoppas det löser sig med bilen.



Kraaaam.

2009-07-07 @ 23:52:23
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0