Sitter nu här och har precis ätit upp min frukost. Ska snart ut med Ella och ska sedan åka till MVC och mäta magen och lyssna på bebis. Får se hur mycket magen vuxit på en vecka, har ju fått mer bristningar på magen och kan ju hoppas att jag ligger på kurvan igen istället för under som jag gör nu.

En dag kvar till julafton och då också exakt en månad kvar till mitt Bf, men idag blir det städning som gäller och imorgon efter Kalle Anka åker jag och min älskling till Falköping för att fira jul. Men innan dess ska vi på grötfrukost hos mina fina svärföräldrar.

Han är ju bara för söt, igår när han kom hem så försvann han in i köket först och sedan in i sovrummet. Han gick sedan ut till köket igen och jag plockade ut min tallrik som jag haft i vardagsrummet och där står han med en julklapp i handen till mig (tror jag) men han är grym på att gömma presenter, fattar inte hur han lyckas!! Visserligen går jag ju inte runt och letar men ändå.

Nej måste ut med Ellan nu innan ja drar till MVC.
Kramar*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0