Kom hem för en liten stund sen lämnade Ella och åkte lika snabbt iväg igen. Idag har jag och Ella varit hos min kompis Sannah och Ella fick träffa sin kompis Elivs. Vi var ute och gick en stund och när vi kom in till Sannah igen så fikade vi lite snabbt och sedan kom Andrea med Rocky så Ella fick leka av sig riktigt mycket med sina bästisar och ligger helt utslagen här bredvid mig och sover. När jag sedan stack iväg igen så postade jag på alla julkort som skulle iväg till nära och kära + att det blev en mjölk och lite ostbågar till på köpet också. Åkte sedan och tankade för att sedan åka direkt hem.
Så nu väntar jag på att mina älskade makaroner ska bli färdiga så jag kan käka för jag är svin hungrig!

Hoppas ni haft en riktigt bra torsdag, kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Ja, jag är i vecka 26. Men här så får man inte lyssna på hjärtat förrän vid/efter vecka 25.

Ja det är jättekul att se barnas reaktioner :) Varje gång vi kommer till Gläntan så brukar det hänga en lapp eller liknande i ett träd, där det står att barnen ska göra olika uppdrag :) Det är ett skogstroll som hänger upp dessa uppdrag till oss. ;)

Hehe ja, sötnosen. Det är ändå bara 5 minuters bilfärd till Wrågården, men det var ju som sagt snöstorm.... farligt det där. ;)

2009-12-17 @ 23:26:47
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0