Har nyss gått upp och sitter här med min frukost och tittar på Bröllopsbonanza. Ella fick sin mat precis innan jag började göra min. Men jag känner mig som ett frågetecken.. Efter varje gång Ella ätit upp sin mat går hon mot sovrummet (som är stängt) där Jonas ligger och ska ALLTID öppna dörren. Det värsta är att hon får ju upp dörren också, hon går in dit trippar runt och hoppar sedan upp i sängen och lägger sig. Lite gulligt men rätt irriterande för jag vill ju att Jonas ska få kunna sova så länge han kan.

Idag ska vi åka iväg till en kompis till oss, de ska fixa bilen om jag fattat det rätt så jag kommer väl att vara kvar hemma hos hans föräldrar. Vi ska också fråga honom om han skulle vilja vara fadder/gudfar åt lill* Ynke-pytt.

Innan vi åker dit hade jag tänkt att sätta en lussebulle deg vilket jag tänkt göra ett par dagar nu.. men tror inte det kommer bli så mycket bakande för jag hittar ju en massa andra grejer att göra emellan.

Ha i alla fall en trevlig lördag
C ya*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0