Sitter här och lyssnar på musik och vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag har så tråkigt!!
Jonas satte sig nyss framför det jäkla tv-spelet med hans kompis. Städat har jag redan gjort så det känns lite meningslöst att städa en gång till. Knappt någon som är inne på msn som jag kan prata med och vill inte se på film. Kommer heller inte på vem man kan ringa för att tjöta lite med, ej heller vill jag gå ut med Ella just nu eftersom att hon ligger så sött i sängen och sussar. Kanske ska sätta mig och räkna på vad alla räkningar kommer att kosta oss denna månad?

Hoppas ni haft en trevlig söndag i alla fall...
Kramar *

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Anna

Tack tack!!!

2009-12-20 @ 22:39:45
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0