Vi har nyss kommit in från en lekstund ute på "gården"
Jag kan säga att jag tycker att vi har världens vackraste lilla flicka. För varje dag som går blir jag bara mer förälskad i henne, hon är så vacker och hennes ljuvliga ögon ska vi inte ens prata om, ojojoj man kan inte vara arg på henne länge inte!
Jag är glad att vi valde den minsta tjejen av alla och att hon kom fram först + att ingen annan hade köpt henne före oss :) Tack Kirsi för att du ville sälja henne till två "tokstollar" som oss ^^

Nej vi har minsann "Vackraste Flickan I Stada" (min och Jonas åsikt förstås)

Så kommer här nu lite bilder på vårt lilla skräll sen vi vart ute alldeles nyss... sista bilden fick bli på våra fina vår blommor här utanför


Wiiieehoo morsan nu kommer jag och tar dig!!



~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina & soffipropp!

Åhh..



vilka vackra bilder på Ellaprillan. Fast jag tycker nog allt att våran snoppis är vackrast(dom är jättelika så dra vilken slutsats ni vill ^^)Fiiina blommor oxå!



Ha nu en riktigt skön torsdag. Zita vinkar tassen!



Kram

2009-04-16 @ 12:59:30
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Zita

smyger in lite försiktigt



Nästa helg skall matte o husse hjälpa mattes päron, syster och bror att flytta! Tre flyttlass alltså!!



Kram syrran.

2009-04-16 @ 13:02:07
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0