Vaknade inte förrän vid tio tiden idag, mycket skönt! Jonas gav mig en sovmorgon och gick därför ut med Ella och satte igång thé vatten. När jag väl kom upp gav jag Ella och katterna mat öppnade balkongdörren så det fina vädret  kunde sköljas in i lägenheten, sedan så gick jag hit. Så vad ska jag skriva mer nu då? Vad jag ska göra idag? Har ingen som helst aning om, mer än att jag jobbar 17-21 idag med. Tror jag ska be grannen om "barnvakt"  till Ella sen.
Känns hemskt att åka hemifrån vid halv fyra för att börja fem och för att inte tala om att jag kommer hem vid halv elva ikväll! Jag vill INTE lämna min skrutta här hemma så pass länge (kanske inte är så länge) men JAG tycker det.

Jo Carina har ni fint väder idag?

Ha det gott allesammans klaaaam flån oss!!

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

God morgon!



Jodu, det är strålande sol här hos oss just nu :)

Lillsnoppan ligger ute på altanen och knaprar på ett märgben i solen och bara njuter. Kiss och bajsrundan är avklarad ^^

Sen skall jag iväg till jobbet och gubben tar över här hemma. Jag kommer hem igen kl 01.00 inatt..då sover alla mina älsklingar, så jag vet hur du har det.



Ha en bra dag!

2009-04-16 @ 11:20:22
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Carina & soffipropp!

Hej igen.



Jag jobbar på volvo personvagnar AB.

Jobbar då BARA kvällar och gubben jobbar dagtid på samma ställe. Vi ses väldigt lite kan man säga, bara på helgerna och på våra "lay-off" dagar som vi har nu för tiden.



Ha det gott!

2009-04-16 @ 12:05:37
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0