Känner  ni igen mig? Ne jag trodde väl inte det så ren och fin som jag är nu. Jag somnade självklart till filmen igår också, så den var inte så bra. Eller bra och bra, trög som jag är så fattade jag inte allt vad dom sa/menade och sedan så vart den så långtråkig.
Jonas kollade i alla fall klart på den och tyckte inte alls den var bra.

Idag är jag ledig och jag har massor av saker som ska göras, göra i ordning resten av mina studentkort, städa, ut och gå med Ella, ja och mycket mera. Men jag har ingen ork, det är så grått väder ute att jag blir deprimerad. Kanske följer jag med Jonas i lastbilen men då måste jag fixa "barnvakt" åt Ellan och får ta itu med allt som skall göras imorgon istället. Äsch just nu vet jag varken ut eller in. Får ta mig en tänkare när jag sitter och äter min gröt snart.

Tjing 

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

de är ju underbart att du känner dig helt pirrig i kroppen när du ser din sambo! De är ju tecken på att du älskar honom:)

2009-04-20 @ 15:09:02
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: amanda

vilken mysig blogg ! :D

händer imorgon ?

2009-04-20 @ 19:37:48
URL: http://amandaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0