Ja idag har dagen inte börjat bra för min lilla Ella.. Sen i söndags har hon vart lite krasslig i magen men ändå inte så jätte farligt tills idag. Pluttan är så lös i magen så hon har bajsat fem gånger på två timmar, ska åka och köpa kol tabletter sen och kolla om det blir någon förändring av det hela *hoppas*

Senare idag ska jag skjutsa Jonas till hans jobb för att sedanåka till stallet med grannen för jag ska rida får se hur detta kommer att gå HAHA!! Och sen ska jag till Jonas föräldrar för att fixa baklampan för reg.skylten den funkar inte fast vi har bytt till en ny liten lampa hmm...  

Aja have a nice day


Tror att Ellan känner sig sån här idag..


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

Jo, utemat, fet mat är jag sugen på..specielt hamburgare och bakad potatis.. mums:)

Fast jag får försöka hitta något annat sug istället eller hoppas att jag blir sugen på glass eller dyligt, det blir billigare i längden!

2009-04-30 @ 05:09:28
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0