Så var man äntligen hemma från jobbet igen och är fram tills på torsdag ledig, mycket skönt! Jag tog förresten med mig ceasar sallad hem från jobbet och Ella blev väldans nyfiken på vad matte åt så jag gav henne lite sallad och det åkte snabbt ner. Den hunden äter verkligen ALLT!

Det blev varken grillning eller köttfärspaj igår. Innan vi gick ut igår så sa Jonas att vi skulle till hans föräldrar. Hans pappa skulle kolla på min bil och det visste jag ju redan om men hade ju självklart glömt bort. Vi åkte dit och där bjöds det på pizza och pellan fick springa i deras trädgård och leka av sig.

Så nu ikväll trodde jag att vi skulle ha köttfärspaj men Jonas vill hellre ha tacos, så det är bara att åka iväg till affären och köpa sånt som hör till tacos..



Ella hos mina svärföräldrar


Vårat vackra ballongträd på jobbet


Sallads ätande hunden Ella

Nej nu ska jag minsann sätta mig lite vid Photoshop för att se om jag kan lära mig nånting nångång
Kram kram

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

ne , men du kan börja lära kännaler

Tack så mkt, jag är verkligen överlycklig, men jag trodde jag skulle må bättre!

Vad har du hittat på i de fina vårvädret?

2009-04-19 @ 20:51:34
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0