Då har jag också hittat hit.. Vet inte riktigt var man ska börja eller vad man ska skriva om.

Men jag kan ju börja med att vi har varit på MH-test  i Jönköping hos Ellas uppfödare. Gick lysande faktiskt, bara att det var en aning pinsamt ett tag när hon sprang iväg och inte ville lyssna på mig.

Nej nu ska jag ut och gå en sväng med pellisen innan vi kryper ner till sängs för att nana.. Vovvsan blev väldans trött efter dagens händelser



Bilden är tagen för längesedan på en trött vovvsing

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Kirsi

Hej på er

Vill börja med att tacka er för att ni kom och att ni skötte er utmärkt på MH banan

Ja det helt underbart att se de små gull ungarna göra bra ifrån sig.

självklart är det också kul att se att ni tar väl hand om lillan.

Ha det skönt ses snart.

2009-04-13 @ 21:36:35
URL: http://www.ravenclaws.se
Postat av: Carina & soffipropp! (Zita alltså) =)

God morgon!



Verkligen jättekul att träffas =) Ella såg jättefin ut, även om hon var mycket mindre än Zita så syntes det tydligt dom är systrar =)Jag hoppas att vi träffas snart igen =)



Martina, headern har jag gjort i Photoshop =)

Där kan man pilla med den hur man vill. Den skall vara i storleken 800x300 px.

Sen lägger man in den i kodmallen.

http://www.designadinblogg.se/ kan man få mycket hjälp med sin blogg :)



Kram och Lycka till med hemsidan!

2009-04-14 @ 07:27:07
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0