Novalee vaknade halv fem idag och ville ha sin napp, gick upp och hämtade en ny eftersom jag inte hittade de två hon hade i sängen, sen försökte hon väl somna om men det gick inte så bra så hon började leka i sängen och pratade för fullt. Slutade med att jag satte igång "klubbi klubbs"  (Musses klubbhus) till henne, vart sedan hungrig så slutade att jag med gick upp så nu sitter jag här och kollar på tv "Say yes to the dress" och äter en macka med skagenröra på MUMS! Det är inte klokt vad fina brudklänningar det finns alltså!

Eftersom vi gifte oss i samband med Novalees dop så hade jag ingen brudklänning på mig så det ska jag ha när vi förnyar våra löften om ett par år och då ska bara familjen vara med.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & Kiara

Jo jag vet vart det ligger :)



Visste jag inte ens att det fanns, annars hade jag också velat gjort de. Kul oo ha som minne :)



Okej, hehe. :) kram

2012-05-20 @ 07:43:31
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Btw, bor ni i sthlm? Jag får inbjudningen till Tigers film via Mgroup så anmäl dig där om du har lust ;)



Annars kanske du kan få hänga på som +1a till mig om du vill?

2012-05-20 @ 13:30:09
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Vi åker till cypern =)



Ja det är ju normalt med barn som inte vill äta, så länge som går upp i vikt.

Men märker på Isabella som varit sjuk så mycket att hon börjar magra, inte alls kul..

Men som tur är så äter hon välling, och gillar det =)

2012-05-20 @ 22:51:48
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0