Då Novalee har börjat gå upp när Jonas gör det så hade han satt igång en film till Novalee men så hörde jag ordet "bajs" flera gånger och ropar till Novalee "har du bajsat?!" så kom hon in i sovrummet och höll på med sin vänstra hand.. Självklart hade ungen vart nere i blöjan och känt, de va bara att gå upp och byta och tvätta bort från händerna. Så härligt uppvaknande på en lördag morgon, inte sant?!

Idag jobbar Jonas i alla fall så jag, Novalee och Ella ska först ha en lekdejt med Sannah och Malva, sedan beger vi oss bort mot Bohus där Ida och William väntar!  En riktig lekar dag helt enkelt.. hoppas att Ella kommer att vara slut efter hennes lekkompis och Novalee efter sin, jag behöver dock inte ens kämpa för att bli trött för det blir jag ändå.

Måste ju bara berätta att vi pottränar hjärtat lite smått här hemma och det händer ju mer utanför pottan/toaletten än i. Detta gör absolut ingenting såklart och dessutom så säger hon till när hon gjort något, men så igår så satt hon och lekte med min mobil på pottan och sedan hör jag att hon reser sig, då hade det kommit två små droppar och så kissade hon nästan allt på golvet men skyndade mig med pottan dit igen och då satte hon sig och efteråt fick hon faktiskt en stjärna! Tycker det var rätt så duktigt ändå även fast hon har kissat därpå en gång helt och hållet. Men skam den som ger sig, vi leker fram det här hemma och så prövar vi lite.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

JA, JA MÅR BETYDLIGT SÄMRE DENNA GRAVIDITET ÄN MED B. DÄR MÅDDE JA INTE ILLA FÅRN JA VAGNA TILL JA SLÖT ÖGONEN, MEN SÅ ÄR DE VERKLIGEN HÄR. dOCK HADE JA HOPPATS ATT ILLAMÅENDE SKULLE AVTA EFTER V 11-12 MEN NU ÄR JAG V 13 O TROR DE KOMMER HÅLLA I SIG HELA GRAVIDITETEN.



dOCK HAR JA FÅTT LARGIGAN NU SÅ DE DÄMPAR BORT DE LITE SOM TUR ÄR, MEN GUUUUD VA JAG ÄR TRÖTT O 20 PÅ KVÄLLEN VILL MINA ÖGON SOVA:)

2012-03-17 @ 15:27:56
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0