Satt och skrev ett långt långt inlägg förut och när jag skulle spara och publicera försvann alltihop så jag gör ett nytt försök igen.



Idag har vart på MVC idag och kollade så allt stod rätt till och det gjorde det väl. Mina värden är fortfarande bra, men min barnmorska tyckte att jag kunde sluta med mina järntabletter eller ja ta dem ungefär varannan dag och att jag kunde fortsätta äta tabletterna mitt val kvinna. Fast jag slarvat och glömt mina järntabletter så var tydligen värdet lite för högt ändå.
Vi har nog världens segaste bebis i alla fall som vägrar att fixera sig. Under hela graviditeten den rört på sig har det inte varit sparkar utan en massa tryck och bökande, ingen direkt jätte aktiv bebis vi har. Missförstå mig inte jag tycker det är jätte mysigt och härligt att vara gravid och känna den lill* därinne ifrån men jag vill att h*n ska komma snart och det gör mig ledsen och frustrerad att h*n inte fixerat sig ännu.
Min svägerska berättade när jag var där en sväng förut för att hämta termobyxorna jag ska låna av henne när vi är i Sälen att hennes yngsta dotter inte ville fixera sig så hon fick gå ett X antal gånger runt sjukhuset när hon skulle få henne och till slut sjönk hon ned och hon kom ut, så när hon berättat det så kändes det lite bättre i mitt inre.

Idag har jag vart nere i Älvängen och skulle lämna in spolarpumpen till audin så vi förhoppningsvis kan åka i den till Sälen. Men när vi kom ned dit till Eu-bildelar (vi är typ stamkunder där nu *fnissar*) så var klockan tolv och så kom jag på att när jag pratat med honom på morgonen sa han "kom inte emellan 12-13 för då har jag lunch" och givetvis kom vi ju självklart dit då. Åkte dit klockan två igen och visade hur den såg ut så han beställde en ny och den kommer dit imorgon bitti. Imorgon får vi också Ellas vintertäcke som jag beställde igår så stumpan slipper att frysa om magen och ryggen mer. När jag sedan kom hem igen frågade Jonas mig om jag kunde åka till Nödinge och köpa under-/mellanställ till honom och ett underställ till mig så det var ju bara att hoppa in i bilen igen och åka dit och införskaffa oss det för frysa kan vi ju inte göra.
Träffade också en av mina andra svägerskor idag för att låna ett par vinterskor av henne eftersom jag inte hittade mina när jag var hemma hos mamma under julen, hur som helst så sa hon att jag kunde få dem om jag ville ha dem och ifall de passade för hon använde dem inte längre. Tack snälla du!!

Ska nu baka en liten kladdkaka för jag är grymt sugen på något sött..
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy

vet flera som haft bebisar som aldrig fixerat sig utan fötts ändå :P

2010-01-07 @ 22:08:57
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Carina, Hasse & Zita



Vilket täcke var det du köpt till Ella? Och vilken storlek?



Tror vi måste köpa ett täcke till zita också, hon älskar ju att vara ute i snön men blir så jäkla kall om magen så något måste vi nog ha :)



Må väl!



KRAM

2010-01-08 @ 09:35:07
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Vikky

Asså vill H*n inte fixera sej, min har fixerat sej för flera månadersedan :P

2010-01-08 @ 09:38:52
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0