Yeey! Mina kläder från H&M har äntligen kommit, visserligen får jag inte hämta ut dem förrän efter kl. fem men ändå.
Jag måste ju bara berätta att jag har världens bästa hund! Hon är så snäll och gosig, för igår när jag var ledsen och grät så hoppade hon upp i sängen la sitt lilla huvud på sidan av min mage och sedan kröp hon upp till mitt ansikte och slickade bort mina tårar, så höll hon på i stort sett hela tiden jag grät. Min vackra hund tröstade mig!

Idag har Jonas börjat jobba igen så det är jätte tomt utan honom men jag får se till att fördriva tiden med att städa istället. Kommer att bli så fint så! Fast just nu tar jag det bara lugnt och känner att jag faktiskt börjar bli lite små hungrig så får väl ta och vandra ut i köket för att värma upp den goda lasagne som jag gjorde igår (den godaste jag någonsin gjort)

Så hej svejs så länge*


En av bilderna från The Studio (kommer mer sen när jag har lite mer ork hihi)

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

jag och Tobbe har med inte så där super ekonomi, så jag förstår. Jo jag förstår de du menar med din syster & mamma. De är många gånger jag önskat att min lillebror inte föddes, för att jag ville få ensamtid med mamma och mer uppmärksamhet, men så tänker nog många. Jo, jag ville egentligen också ha en ny barnvagn till vårt barn, men sen så sket jag i de och tänkte jag kan ju få något annat som är helt nytt iaf:) Men vet du hur mycket barnvagnen kostar som du vill ha ny, eller du har inte hittat något som du fastnat för?

kram

2009-08-24 @ 17:07:46
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får gärna laga lasagne åt mig med ler

Aawe, det är det som är så underbart med hundar tcker jag, att de tröstar en när man är ledsen. Så gör ju inte katter.

2009-08-24 @ 17:10:23
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0